Умови повернення товару
Обмін та (або) повернення товарів здійснюється згідно Закону України «Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів належної якості можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Умови повернення для товарів належної якості
Увага! Весь список товарів належної якості на нашому сайті підлягає поверненню та обміну!
До товарів «належної якості» відносяться товари:
- не були у використанні
- мають збережений товарний вигляд
- повну фізичну цілісність
- у яких збережена оригінальна упаковка
Порядок повернення або обміну товару належної якості:
1. Зв’язатися з менеджером магазину за телефонами у розділі «контакти» (0961085469, 0934842390).
2. Відправити товар за реквізитами та у спосіб вказаний менеджером.
3. Після отримання та огляду товарної позиції, на протязі 3 робочих діб кошти буде повернено на рахунок з якого здійснювалась оплата (у випадку онлайн оплати) або за реквізитами вказаними Покупцем менеджеру.
4. У випадку заміни товару, його буде відправлено Покупцю на протязі 3 робочих діб за реквізитами вказаними Покупцем.
Умови повернення для товарів неналежної якості (за вийнятком браку)
Товар «неналежної якості» поверненню та обміну не підлягає.
До товарів «неналежної якості» відносяться товари:
- що були у використанні
- що мають будь-які механічні пошкодження
- частини (аксесуари) якого загублені або пошкоджені
- мають ознаки втручання в їх роботу третіх осіб
- оригінальна упаковка яких пошкоджена або втрачена
Умови повернення браку
У випадку виявлення браку необхідно зв’язатися з менеджером магазину за телефонами у розділі «контакти» (0961085469, 0934842390). Бракований товар має бути повернуто у магазин. Товар буде замінено справним або за нього буде повернуто кошти покупцю у повному обсязі. Вартість повернення та заміни бракованого товару кур’єрськими службами (Укрпошта та Нова пошта) по схемі доставки «склад-склад» відбувається за рахунок магазину. Будь-які інші витрати покупця, а також додаткові послуги кур’єрських служб не відшкодовуються. Термін повернення коштів та (або) відправки заміни – до 3 робочих діб.
ВАЖЛИВО! Покупець зобов’язаний перевірити товар при отриманні (на місці видачі служб доставки), незалежно від того доставлялись вони накладеним платежем, чи ні. У випадках виявлення пошкоджень при заборі товару негайно повідомте менеджера за телефонами у розділі «контакти» (0961085469, 0934842390). У випадках виявлення пошкоджень поза межами пунктів видачі, заміна товару буде неможливою.
Уточнення:
- Магазин не відшкодовує будь-які витрати покупця пов’язані із поверненням або обміном товару.
- Опція «накладений платіж» при поверненні товару заборонена до використання, кошти за товар будуть повернуті на протязі 3 робочих діб після перевірки.
- У випадку повернення Покупцем технічно справного товару без дефектів та ушкоджень, при неоплаченій вартості послуг кур’єрських служб, грошові кошти повертаються з вирахуванням вартості послуг кур’єрських служб.
- У випадку визнання повернутого товару таким, що є «неналежної якості» отриманий товар повторно відправляється Покупцю за реквізитами, вказаними у замовленні.
- Магазин має право на власний розсуд обрати кур’єрську службу для повернення товару.
- Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.
Заміну товару згідно умов описаних вище можна також провести за адресою:
Фізичне розміщення магазину: вул. Хмельницьке шосе 107, Вінниця, Україна.